Internet to metafora okna na świat, zatem nic dziwnego w tym, że firmy zajmujące się wstawianiem nowych okien i drzwi także są obecne w sieci. Podobnie, jak w niemal całej branży budowlanej, konkurencja jest dosyć ostra, co zatem można zrobić, aby być lepiej widocznym i łatwiej dotrzeć do nowych klientów?
Portale branżowe
Jednym z pierwszych miejsc jakie przychodzą do głowy są portale budowlane. Współcześnie pod tą nazwą kryje się strona internetowa, bardziej rozbudowana od zwykłych, zawierająca informacje przydatne dla osób stawiających i wykańczających budynki. Tutaj można także często znaleźć ogłoszenia firm oferujących swoje usługi w branży, dlatego jest to miejsce w sieci, od którego można zacząć pracę nad własną obecnością w Internecie.
Własna strona strona internetowa
Utworzenie i zamieszczenie własnej strony to nie wszystko. Aby móc zostać znalezionym, potrzeba jeszcze zadbać o pozycję w wyszukiwarce. Podobnie jak potencjalny klient, warto wyszukać tanie pozycjonowanie stron cennik, aby zapoznać się z najkorzystniejszą ofertą firmy pozycjonującej.
Katalogi i książki adresowe
Dawniej podobną funkcję spełniała książka telefoniczna. Gruba, często wydana na charakterystycznym, żółtawym papierze książka zawierała spis zarejestrowanych abonentów, oraz ogłoszenia podzielone na branże. W dobie Internetu książka telefoniczna wyszła z użytku, ponieważ coroczne drukowanie nowego, aktualnego wydania przestało się opłacać. Tę samą funkcję z o wiele lepszym rezultatem spełnia sieć, a w niej wyspecjalizowane strony internetowe, które agregują ogłoszenia w przystępnej formie.